10 مزیت طراحی وب سایت بصورت واکنش گرا-(responsive)

بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر-seo, تجربه کاربری-ux, طراحی واکنش گرا-responsive, طراحی وب سایت , , , , , , 0 Comments

واکنش گرا-responsive فعلی است شایعه کلمه در طراحی وب ، اما واقعا ارزش تمام این؟ نمی‌توان به سادگی شما جداگانه ای را برای سایت موبایل و رومیزی ؟ به نظر می‌رسد که همه به سوی پاسخگو در طراحی وب سایت جداگانه ، اما هیچ دلیلی که برای شیرجه خودت. تو باید تحقیق و مزایای خود را قبل از اینکه تصمیم بگیرید به وب سایت شما پاسخگو باشد . با این ۱۲ منافع عالی طراحی وب پاسخگو باشد .
انعطاف پذیری

محتوای شما به اندازه کافی انعطاف پذیر است به حرکت یکپارچه از یک صفحه نمایش به آینده با طراحی پاسخگو باشد . این بدان معناست که کاربران باید برای دسترسی به وب سایت شما ، انعطاف پذیری در هر یک از دستگاه‌های خود بدون تحریف محتوا یا بارگیری کند .

طراحی وب سایت واکنش گرا-responsive
گوگل پیشنهادی

معمولا، وقتی که گوگل توصیه می‌کند چیزی به میلیون‌ها بازاریاب های دیجیتال که استفاده از موتورهای جستجو ، آنها باید گوش دهند. علاوه بر این واقعیت که گوگل مالک ۶۷ درصد از بازار جستجو ، آنها نیز به تجربه کاربر . آنها می‌دانند که کاربران از تجربه عشق پاسخگو، طراحی، بنابراین اگر آنها به شما بگویم که شما نیاز به وب سایت شما پاسخگو باشد، این چیزی است که شما باید انجام دهند.

بهبود تجربه کاربر-UX

محتوا ممکن است شاه در قلمرو بازاریابی دیجیتالی ، اما اگر کاربران می‌توانند با سهولت دسترسی ندارد ، هیچ به نفع شما نیست. وقتی شما را نداشتم، محتوای وب سایت به صفحه به سرعت و بدون تحریف . هیچ دستی resizing لازم برای آن را به واکنش گرا-responsive طراحی وب ، مراقبت از خواسته‌های مشتری برای شما .

طراحی وب سایت واکنش گرا-responsive
راحت به مدیریت

هنگامی که شما یک وب سایت جداگانه برای رومیزی و موبایل ، شما همچنین به دو بخش مجزا تفکیک بهسازی محتوای استراتژی، مبارزات ، و تیم طراحی . نیازی به گفتن نیست ، این می‌تواند خیلی پیچیده باشد. واکنش گرا-responsive طراحی یک بنیاد است که می‌تواند در همان استراتژی‌ها و مبارزات، معنای آن برای کار بسیار کمتر است .
هزینه مؤثر

با وجود شایعات طراحی پاسخگو خواهد بود که یکی از گران‌ترین می‌کند ، درواقع بسیار ارزان‌تر برای ایجاد یک طرح پاسخگو باشد . بسته به ویژگی‌های ، هزینه اولیه یک طراحی می‌تواند گران ، اما بالای کاهش یافته که با نیازهای بازاریابی کمتر ، پرسنل و علم تجزیه و تحلیل بیشتر مقرون به صرفه در طولانی مدت دارد.
تکثیر محتوا

به لطف پاندا ” به روز رسانی و بیشتر به کیفیت اخیر در رتبه جستجوی گوگل ، الگوریتم تکراری محتوا می‌تواند  رده بندی شما . مکان های جداگانه برای تلفن همراه و رومیزی شما را در معرض خطر برای اجرای تکراری در محتوای وب . حالا که گوگل از جمله موبایل – سایت‌های دوستانه به رده بندی خود ، محتوای منتشر شده در شبکه موبایل با محتوای رومیزی شما می‌گذرد ، به این معنی که شما می‌تواند انتشار محتوای اقدام‌ها بدون اینکه متوجه آن شود.
قوی‌تر ساختمان پیوند

پیوند ساختمان فقط اگر مصرف کنندگان بر روی آنها کلیک کنید که آن را به وب سایت شما . وقتی وب سایت شما مناسب نیست به این وب سایت قالب پاسخگو خواهد شد ، بار تجربه کاربر  . وب سایت‌های واکنش گرا-responsive ترویج ارتباط قوی ساختمان برای کمک به کاربران به مکان شما می‌خواهید آنها .

طراحی وب سایت واکنش گرا-responsive
نرخ جهشی پایین

تقریبا نیمی از همه کاربران گزارش مشکل در مشاهده سایت استاتیک ، که آنها را تشویق می‌کند تا برای رفتن به سایت یک رقیب . وقتی وب سایت شما پاسخگو نیست ، سرعت صفحه وب خودتان و ظاهر محتوای یک مشکل بزرگ است ، کمک به یک نرخ بالا و پایین پریدن قابل توجهی بالاتر است.
تندتر Speeds صفحه

متاسفانه ، میانگین زمان بارگیری صفحه برای تمام دستگاه‌ها است هفت ثانیه، که به طور قابل توجهی کندتر از ایده‌آل است زمان یک دوم. چهل درصد از کاربران تلفن همراه را رها خواهد کرد یک صفحه وب، اگر بیش از سه ثانیه را بار کرد. این امر به وضوح نشان می‌دهد که ضرورت سریعتر بارگیری بار برای دستگاه‌های موبایل، چیزی که می‌تواند پاسخگوی طراحی وب .
نرخ تبدیل عالی

واکنش گرا-responsive طراحی بدین معناست که کاربران بتوانند خریدهایشان را به طور مستقیم از طریق سایت امن شما به جای اینکه دستور مجدد به یک دستگاه – محل خاص ، که زمان می‌برد و اغلب . این تسهیلات ساخت یک معامله در یک صفحه که منجر به افزایش اعتماد مصرف کننده تبدیل به مشتریان و کمتر از وب سایت‌های رقیب .

طراحی وب سایت واکنش گرا-responsive

ردیابی و علم تجزیه و تحلیل برخی از مهمترین عوامل یک وب سایت موفق ، و زمانی که شما یک طراحی وب ، شما می‌توانید همه این گزارشات در یک و آسان – صفحه خواند . این به شما اجازه می‌دهد تا به مقایسه و هم سنجی چه کار می‌کند و چه چیزی برای تمام دستگاه‌ها ، و این باعث سردرگمی که از چندین گزارش می‌دهد.
بیشتر مؤثر مدیریت سایت

این وب سایت شما پاسخگو مدیریت هزینه خواهد داشت خیلی کمتر و کمتر از مدیریت دو مکان های جداگانه . محتوای کمتری وجود دارد و برای مدیریت و شما می‌توانید دسترسی به اطلاعات را بر روی یک رابط به جای برخورد با پیچیدگی های دو.

این تصمیم به واکنش گرا-responsive در نهایت طراحی بر روی وب است . ممکن است برای مدیریت تارنماهای جداگانه برای چندین دستگاه خواهد کرد، اما بیشتر از پول و وقت است. از مزایای این واکنش گرا-responsive روشن هستند. حالا به شما را تا این اتفاق می‌افتاد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *