طراحی واکنش گرا (responsive design) برای تجارت الکترونیکی وب

بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر-seo, تجربه کاربری-ux, طراحی واکنش گرا-responsive, طراحی وب سایت, مقالات , , , , , , 0 Comments

طراحی واکنش گرا (responsive design) برای تجارت الکترونیکی وب –  طرفداران و مخالفان ؟

طراحی واکنش گرا (responsive design) بازخورد ضروری است به نیاز برای وب سایت‌هایی به کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های متعدد در یک مقیاس پذیر و روش کارآمد . اما چیزی که شما باید پاسخگوی طراحی شده است که بسیار آهسته با با تجارت الکترونیک، تنها با ۳ درصد از شرکت های فهرست شده در IR۵۰۰ استفاده از تلفن همراه خود توضیح پاسخگو مؤثر برای بازدیدکنندگان و ۶۵ % با تلفن همراه استفاده می‌کنند – وب سایت برای سمت کارگزار انطباقی HTML. این روند اکنون آماده است به تغییر پیش‌بینی وجود دارد که بیشتر و بیشتر به وب سایت‌های تجارت الکترونیک در چند روز آینده راه اندازی . در این اثنا ، یا نه شما باید پاسخگوی چیزی است که شما نیاز به ارزیابی . اگر شما نیاز به پاسخ به این سوال، اول تو باید درک کنی مزایا و معایب داشتن یک وب سایت برای وب سایت تجارت الکترونیکی خود .

همانطور که در تحقیقات جدید توسط یک شرکت پژوهشی فارستر ، e – خرده فروشی در ایالات متحده شده است به رشد نرخ ۱۰ % در طی چند سال آینده، در صدر 520میلیارد دلار در ۲۰۱۷ . این به این معنی است که قرار است یک صنعت بزرگ تجارت الکترونیک . بزرگترین راننده پشت این رشد دستگاه‌های تلفن همراه خواهد بود . برآوردهای وجود دارد که ایالات متحده خرده فروشی تجارت موبایل فروش بالا نگه خواهد داشت و ۲۰۲۰ در اوج خود خواهد رسید .

طراحی واکنش گرا (responsive design) برای تجارت الکترونیکی وب یک ؟

این قدرت انباشته از یک

معمولا ، طراحی با یک مجموعه از نشانی اینترنتی و کدهای HTML . به جای حفظ قوانین متعدد مثل t.dot و m.dot روی رومیزی، هیچ تغییری را در وب سایت فقط یک بار باید انجام شود و به زودی می‌تواند از طریق یک CMS اداره شود . این فرآیند را در محل نگهداری و تضمین می‌کند که همه کاربران دسترسی به محتوا از طریق هر دستگاه . ایجاد پایگاه‌های تنها برای نیازهای هک تلفن همراه و این می‌تواند تنها نادیده گرفته شود که بخش‌های بازاریابی شروع به ایجاد صفحات فرود مختلف برای کمپین های مختلف . این شکل از طراحی واکنش گرا (responsive design) تضمین می‌کند که از طریق ایمیل ، نمایش ، جستجو ، اجتماعی و دیگر که همه فعالیت‌های وابسته به همراه ” دوستانه . با ۳۰ درصد از جستجو کلیک &؛ ۶۰ درصد از ایمیل در حال رخ دادن بررسی غیر رومیزی دستگاه‌های موبایل، وضعیت واقعا حیاتی است . با وجود این، مدیر عامل فناوری Supremo اخیرا اظهار کرد که یکی از بزرگترین مزایای پاسخگو طراحی مقیاس پذیری است .

بهبود تجربه کاربر-UX

وب سایت‌های پاسخگویی شما یک تجربه درخشان که ایجاد چنین وب سایت‌هایی را می‌توان به ویژه برای هر دستگاه تلفن همراه استفاده و طراحان وب مهار ؟ به مسابقه تجربه رومیزی، آنها می‌توانند محتوای طراحی مجدد ، ناوبری و بر اساس . با وجود این ، یک چیز را به خاطر این است که شما ممکن است چند از بازدیدکنندگان را راهی برای انجام کارهایی که  به رومیزی ؟ ۵ دریافته که محتوای موبایل شما و طراحی کاملا متفاوت هستند . به عنوان مثال، کاربران مشهور هستند که با وبسایت بارنز و ممکن است که وب سایت موبایل خود طراحی شده است و نه تنها برای جستجو برای ناوبری .

الگوی تجارت الکترونیکی واکنش گرا

این منتقدان از طراحی واکنش گرا (responsive design) برای سایت بازرگانی الکترونیکی
Webpage در حال بار کردن سرعت

بزرگترین دام پاسخگو طراحی در تجربه کاربر عمل‌کرد سایت است . موبایل سایت‌های خاص را می‌توان به راحتی تا عریان HTML. وب سایت‌های پاسخگویی به عنوان مرورگر کندتر از نیازهای کاربر برای بار کردن محتوا از پرونده HTML حتی زمانی که محتوای کوچک از کاربران متحرک پنهان است . اگرچه پاسخگویی وب سایت‌هایی را می‌توان از تجربه موبایل ساخته شده است ، همچنین متن اضافی نیاز به اضافه کردن محتوای صفحه بزرگ‌تر .
هزینه

با توجه به پیچیدگی وب سایت‌های پاسخگو باشد ، می‌تواند پول زیادی هزینه و در اغلب موارد این هزینه بسیار زیاد است. آسان نیست که وب سایت فوتوشاپ تهیه و تحویل آن به یک توسعه‌دهنده . طراحی و توسعه باید با هم همکاری کنیم تا مطمئن شویم که این قانون کار و کار چیدمان دست در دست هم در هر  . به اندازه کافی طنز است که بزرگترین سایت‌ها معمولا گرانترین پاسخگو پیدا کند .
این روند تغییر آسانتر می‌شود

برای اغلب سازمان‌ها به پاسخگو باشد، آنها باید بروند و از طریق تغییر فرآیند تغییر سازمانی . از این رو، تیم های برون سپاری شده را به دنبال فرصت هایی برای همکاری با یکدیگر و با تغییر می‌کند.
Restraints در طراحی

وب سایت‌هایی که استفاده از تبلیغات برای سرمایه‌گذاری می‌تواند این چالش برانگیز در واحدهای آگهی در طراحی پاسخگو باشد . با وجود این، صنعت تبلیغات به آرامی با روش‌های مختلف و روش‌های .

بنابراین، اگر شما وب سایت تجارت الکترونیکی خود  که در مورد اینکه آیا یا نه به خودت را به طراحی واکنش گرا (responsive design)، ممکن است شما را به حساب ذکر شده در بالا موافقان و مخالفان است. اگرچه این معایب مهمتر از مزایا ، با این حال شما می‌توانید امتحانش کنیم تا ببینیم که کدام یک بهتر برای افزایش تجربه کاربر است . با این حال، یک تصمیم آگاهانه و قبل از اندازه‌گیری برای تغییر می‌کنند .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *