طراحی واکنشگرا (responsive design): چه چیزهایی لازم است بدانید؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر-seo, تجربه کاربری-ux, طراحی واکنش گرا-responsive, طراحی وب سایت, مقالات , , , , 0 Comments

طراحی واکنشگرا (responsive design): چه چیزهایی لازم است بدانید؟

هیچ چیز جدیدی در مورد طراحی واکنشگرا (responsive design) شده بود که از ۲۰۱۰   عبارت برای یک مقاله در یک فهرست جدا . اما شکی نیست که در کمی بیش از سه سال است که کاملا طراح وب را تغییر داد .

طراحی واکنشگرا (responsive design) وب کتاب‌ها

طراحی واکنشگرا (responsive design) وب ( کوتاه کتاب‌ها برای مردمی که به وب سایت‌هایی )
طراحی واکنشگرا (responsive design) وب با HTML۵ و CSS۳
اجرای طراحی واکنشگرا (responsive design): سایت‌های ساختمان ، در همه جا برای یک وب
طراحی واکنشگرا (responsive design) گردش
راهنمای سریع چقدر برای گرفتن سایت شما آماده برای هر دستگاه و مرورگر
طراحی واکنشگرا (responsive design) وب با مثال
برای رسیدن به این سطح در طراحی وب درست
طراحی واکنشگرا (responsive design) وب بررسی اجمالی برای مبتدیان

این روزها همه جا طراحی ریسپانسیو (responsive) است ، و ما می‌توانیم از دستگاه تلفن همراه برای رشد صنعت . در حقیقت، بر اساس پیو اینترنت، ۵۵ درصد از آمریکایی ها گفت که یک دستگاه تلفن همراه که دسترسی به اینترنت را در ۲۰۱۲ ؛ ۳۱ درصد آنها می‌گویند که راه اصلی به آنها دسترسی داشته باشند . بنابراین اگر شما هنوز هم باید واکنشگرا (responsive)ی سؤالات در مورد طراحی ، بخوان …
چه واکنشی طراحی شده است

قبل از هر چیز شما نیاز به یک درک به چه معناست برای یک وب سایت به واکنشگرا (responsive) باشیم . یک وب سایت واکنشگرا (responsive) بوده است که به اندازه نمایش را از دستگاه است . به دلیل افزایش در گوشی های هوشمند و تبلت ، طراحان به راهی برای اطمینان حاصل شود که به وب سایت خود در صفحه کوچکتر که در یک رومیزی بزرگ . برای انجام این کار رسانه‌ها استفاده می‌کنند برای ردیابی دستگاه و یا این قطعنامه از دستگاه است ، ترکیبی از انعطاف پذیر تصاویر ، نوع، و شبکه‌های تنظیم به صفحه نمایش .
طراحی ریسپانسیو (responsive) نیست که با تلفن همراه

موبایل سایتهای دوستانه به عنوان یک راه حل برای رشد گرایش موبایل . بازدیدکنندگان در یک سایت که از یک دستگاه تلفن همراه به یک نشانی اینترنتی کاملا متفاوت برای نسخه سیار سایت است. این بدان معناست که دو سایت نیاز به ایجاد و نگهداری می‌شود.

این مسیر واکنشگرا (responsive) تنها نیازمند یک سایت برای ایجاد شود.
یک عشق بازی با شبکه‌های سیال

شبکه‌های سیال کمک همه چیز در جهان واکنشگرا (responsive) باشد . شروع با تعریف حداکثر اندازه چیدمان برای سایت، معمولا ۱۰۲۴ px به ناظران بیشتر . این صفحه تقسیم شده است به یک تعداد مشخص از ستون. هر عنصر طراحی شده است با پهنای متناسب و بلندی به جای پیکسل ابعاد مبتنی بر این است که دستگاه یا اندازه صفحه تغییر کرده است، عناصر تنظیم آنها با عرض و ارتفاع نسبت‌های مشخص شده و به در است .

ایماژ و نوع – با هم باید واکنشگرا (responsive) باشد

اضافه کردن یک تصویر برای ریسپانسیو (responsive) سایت به طور خودکار واکنشگرا (responsive) نمی‌کند . این قلم‌های همین .

برای تصاویر، بهترین نتایج از راه حل‌های فیلمنامه مثل  که متکی بر جاوا اسکریپت یا یک ایماژ که از جاوااسکریپت و PHP ( در سمت سرور ). بسیاری از موضوعات WordPress واکنشگرا (responsive) نیز دارای قابلیت‌های در تصاویر برای ریسپانسیو (responsive) .

نوع می‌تواند با استفاده از rems ریسپانسیو (responsive) به جای px یا امس به اندازه تعریف می‌کنند . با اولین اعلام اندازه قلم از html به ۱۰۰ درصد : html { قلم – اندازه: ۱۰۰ %؛ } ، شما می‌توانید سپس رسانه‌ها را به اندازه قلم‌ها در مناسب برای نمایش : @ رسانه ( – عرض : ۶۴۰ px ){ بدن { قلم – اندازه: ۱.۲ یاد } } @ رسانه ( – عرض : ۱۱۰۰ px ){ بدن { قلم – اندازه: ۱.۵ یاد } } .

Frameworks آسانتر می‌تواند

در جهان واکنشگرا (responsive) طراحی چهارچوب‌های وجود دارند که می‌توانید با استفاده از ساختار چیدمان ” شما . اساسا، آنها الگوهای مشابه به این معنا که آنها با یک طراح بنیاد برای کار از . Frameworks predetermine شبکه شما ، فن چاپ ، ناوبری چیدمان دکمه‌ها ، سبک ، میزها و غیره. بهترین بخش این است که آنها از طریق آزمایش رفته تا اطمینان حاصل شود که آنها سازگار با مرورگرهای مردمی .

Frameworks کاملا متفاوت از انتخاب گزینه های عمل‌کردی به استخوان‌های برهنه . برخی حتی شامل یک پرونده CSS که می‌تواند تغییر کند تا با احساس و بدون اینکه به این سایت کاملا از این خط کد .
Emails همچنین می‌تواند واکنشگرا (responsive) باشد

همان‌طور که با وب سایت ، تعداد ایمیل‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه در حال افزایش است . برای حصول اطمینان از اینکه نامه‌های HTML در دستگاه‌های مختلف سازگار نگاه یک گیرنده ممکن است بسیاری از مردم به ریسپانسیو (responsive) اصول طراحی و چهارچوب‌ها طراحی این پیام‌ها به آنها کمک کنند . این عمل بسیار رایج شده است که تعدادی از چهارچوب‌ها شامل یک گزینه ایمیل .

طراحی واکنشگرا (responsive design) هنوز در آغاز راه خود است ، و گره وجود دارند که هنوز نیاز به کار شود . مسایلی مانند افقی ناوبری، میزها و تصاویر ارائه برخی ناشیانه در یک سایت اگر با دقت برنامه‌ریزی شده است. همانطور که توسعه دهندگان بیشتر در این راه حل ، پیشرفت در چگونه می‌توان این مشکلات در دسترس هستند . تا همه چیز کامل هستند ، تمام تلاش خود را به یاد آورد که درست مثل هر وب سایت، یک واکنشگرا (responsive) یک نیاز به برنامه‌ریزی و نه فقط به هم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *