مثل یک حرفه ای وب سایت خود را بسازید

تجربه کاربری-ux, طراحی واکنش گرا-responsive, طراحی وب سایت, مقالات , , , 0 Comments

مثل یک حرفه ای وب سایت خود را بسازید

 

اگر تو راه اندازی یک وب سایت جدید ، مهم‌ترین چیز لازم است مردم را به بازدید از سایت شما . حالا دقیقا چطور این کارو می‌کنی؟

 

با این حال، قبل از انتشار سایت خود ، مطمئن شوید که همه مناطق پوشش داده‌ایم . راه‌های مختلفی وجود دارد که به افزایش ترافیک وب سایت شما . بعد از همه، نخستین نشانه‌های موضوع به‌خصوص وقتی که تو راه اندازی یک سایت جدید . کل این فرآیند راه اندازی یک وب سایت شروع از تصور می‌رود تا محل زندگی می‌تواند یک چالش برانگیز است.

اغلب بازاریاب های آنلاین دنبال هزینه – شیوه‌های مؤثر برای دستیابی به اهداف خود . در این مقاله، ما هم با شما سهیم برخی نکات مؤثر در خصوص چگونگی ایجاد ترافیک، به شما و ایجاد تبلیغات برای رسیدن به مشتریان بالقوه شما در یک بودجه shoestring .
استراتژیهای بازاریابی

۱. حق انتخاب الگوی وب

 

اگر شما یک کارآفرین نوپا و بودجه شدید ، تن از وب سایت رایگان که از الگوهای انتخاب کنید . انتخاب مناسب‌ترین برای برند شما . شروع با یک الگوی اولیه طراحی و کار بر روی سایت خود را بر اساس نیازهای شما . شما می‌توانید تغییر رنگ‌ها ، فونت‌ها ، تصاویر، و سایر عناصر به اولویت شما .

یک چیدمان خوب و جذاب کمک خواهد کرد که جلب توجه به وب سایت شما . یک طراحی و کسل کننده ممکن است مخاطب خود خاموش .

۲. نصب Google Analytics یعنی

 

Google Analytics یعنی به شما خواهند گفت که بسیاری از مردم بازدید از سایت شما ، چگونه آنها به سایت شما ، چه صفحات آنها روی سایت شما همچنین جزئیات مهم دیگر در مورد کاربر. این اطلاعات فراهم Google Analytics یعنی برای درک مهمان شما ضروری است .

این ابزار باید جاسازی شده در هر صفحه‌ای از سایت شما به نتایج دقیق . ما بسیار توصیه شما در پاصفحه چاپ شود یا نه از صفحه شما بار برای بهینه سازی .

۳. بهبود بار زمان

 

یکی از دلایلی که چرا برخی از وب سایت‌های ترافیک کمتری دارند ، زیرا از زمان بارگیری صفحه . اگر سایت شما فورا بار نیست ، شما مشتری بالقوه ممکن است چپ سایت شما شب قبل از بارگذاری صفحه خانه را به پایان رسانده است .

برای اجتناب از این مساله، مطمئن شوید که اندازه این تصاویر برای استفاده از وب و برخی تغییرات متصل شونده‌های شما اگر لازم است. برخی از ابزارهای موجود مانند  که می‌تواند کمک به بهبود بار شما با زمان آزمایش سرعت بار از سایت شما .

۴. ایجاد KPI Dashboard

شاخص های کلیدی عمل‌کرد بسیار مهم هستند برای کمک به ردیابی بازدیدکنندگان شما ، مشترکین ، صفحه دیدگاه‌ها، و آمار. نگه داشتن یک ورقه ردیابی ورودی و همه داده‌ها در یک صفحه گسترده . این امر به عنوان راهنمای شما وقتی که برنامه‌ریزی برای تبلیغات و استراتژی هایی برای بهبود ترافیک سایت شما .

۵. حداکثر کردن استفاده از رسانه‌های اجتماعی

 

امروز در تکنولوژی ، رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در رسیدن به پایگاه مشتری بالقوه شما . به شما توصیه ما استفاده از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام هنوز ساخته نشده ، تویتر و یوتیوب در میان بسیاری از دیگران است.

رسانه‌های اجتماعی یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند کمک به رانندگی مشتریان بالقوه به وب سایت شما . با این حال، قبل از شروع به ایجاد یک پروفایل رسانه‌های اجتماعی ، مطمئن شوید که شما حق انتخاب نوعی رسانه برای برند شما . در صورتی که وب سایت شما سنگین است در عکس‌ها، سپس ممکن است بخواهید برای ترویج تصاویر شما استفاده اینستاگرام هنوز ساخته نشده .

از طریق رسانه‌های اجتماعی، شما می‌توانید شروع به ساخت شبکه ای از افراد است که همان منافع و سرگرمی‌ها مربوط به محصول یا خدمات شما وجود دارد. یک حساب رسانه‌های اجتماعی فعال می‌تواند باعث ایجاد ترافیک، آگاهی از برند ، و ارزش افزوده برای سایت شما .

برای مثال، اگر شما برند مربوط به صنعت سفر ، شما می‌توانید ایجاد یک حساب اینستاگرام هنوز ساخته نشده که لینک ها به شما حساب فیس بوک و توییتر . جدا از محصول خدمت شما می‌فروشند، علاقه بیشتری بتوانید با ترویج مقصدهای توریستی زیبا و وبلاگ های مسافرتی مربوط به ایجاد یک جامعه از مسافران .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *