چگونه وب سایتهایی مانند مایکل مارتینز را تجزیه و تحلیل کنیم – نظریه SEO


یافتن یک فروم بازاریابی خوب برای کمک به شما در چالش هایی که با آن روبرو هستید آسان نیست. برخی از انجمن ها به شما امکان نمی دهند پیوندی را به وب سایت خود ارسال کنید ، که گرفتن مشاوره خوب از افرادی که به این انجمن مراجعه می کنند ، عملا غیرممکن است. برخی از تالارها با جلوگیری از استفاده شما از پیام های خصوصی و تعدیل نکردن نظرات توهین آمیز و خام ، ارسال شده توسط اعضای دیرینه خود ، حتی برای ادامه زندگی برای شما دشوارتر می شوند. پس چرا در چنین مکانهایی زحمت درخواست کمک می کنید؟

از آنجا که شما گیر کرده اید ، بدیهی است. و علاوه بر این ، علاوه بر آن تالارهای مشروبات الکلی که پیوندهای شما را نمی خواهند و اعضای هیجانی را تحسین می کنند ، اگر به اندازه کافی طولانی به نظر برسید ، می توانید در اینجا انجمن ها و گروه های فیسبوکی پیدا کنید. می توان پیوندها را به سایتهای خود به اشتراک بگذارید و امیدوارم که تعدیل کنندگان بهتر است سوء استفاده را متوقف کنند ، اگرچه بعضی اوقات خود مدیر هستند که تسلیت و توهین می کنند.

هنگامی که شما یک گروه یا یک انجمن خوشامدگویی پیدا می کنید ، باید چند دقیقه وقت بگذارید تا بتوانید آن پیام را برای استراحت و نوشتن آن پیام درخواست کنید. پیام اول معمولاً شامل توضیحات بسیار مبهمی از یک سایت است. افراد باید URL را درخواست کنند. من فکر می کنم نوشتن پیام در یک ویرایشگر متن بسیار مفید خواهد بود (مانند WordPad – که من اغلب برای نوشتن نظرات طولانی برای بحث در فیس بوک استفاده می کنم).

نحوه درخواست راهنمایی سئو در یک انجمن یا گروهی واقعاً حمایتی

مردم باید درباره سایت شما بدانند؟ اگر نگران از بین بردن اطلاعات رقابتی هستید ، خود و افراد سخاوتمندی را که می خواهند به شما کمک کنند ناامید خواهید کرد. اگر یک ارائه دهنده سئو هستید که به حریم خصوصی مشتری احترام می گذارد ، باید آن را از جلو اعلام کنید. همه می فهمند که عدم افشاگری وجود دارد.

آیا تو فکر شما فقط می خواهید یک سؤال سئو بپرسید؟ بسیاری از درخواست های کمک مانند این سؤال ها آغاز می شوند:

  • کدام یک برای سئو ، زیر دامنه یا زیر پوشه ها بهتر است؟
  • آیا باید noindex کنم [insert page types or sections]
  • بهترین راه برای دریافت لینک چیست
  • آیا سایت شما تحت تأثیر آخرین به روزرسانی Google قرار گرفت؟
  • نمایه سازی Google را نشان می دهد [insert page types or sections]

اگر سوالی با “چگونه می توانم …” شروع شود ، ممکن است تمام اعضای انجمن بدانند. شخصی معمولاً می داند چگونه چیزی را پیکربندی کند.

اگر سوالی با “چرا Google …” شروع می شود ، آنگاه این نکته را نشان می دهد که یک درد درد ناپذیر وجود دارد. معمولاً وقتی در پاسخ به “چرا Google … می خواهم اطلاعات بیشتری بخواهم ، نیازی به جزئیات در مورد سایت مورد نظر ندارم. بعضی اوقات این اثبات می شود مفید باشد ، اما سوالات “چرا Google …” بعد از اینکه افراد نتیجه گرفتند مجبورند شرایطی را که خارج از کنترلشان است بپذیرند ، سؤال می کنند. آنها آماده حرکت هستند اما می خواهند بسته شوند. آنها می خواهند بفهمند که چرا امور به روشی است که هستند.

برخی از افراد ممکن است واقعاً بخواهند نظرات تصادفی را بدانند ، اما در بیشتر موارد پس از آنکه در پاسخ به سؤال خود از آنها سؤال می شود (“شما چه کاری می خواهید بکنید؟”) یاد می گیریم که اینها واقعاً برای کمک به وب سایتهای مشخصی هستند. من فکر می کنم بهتر است اگر شما فقط وضعیت خود را توضیح دهید و سعی نکنید یک سؤال مجزا از سئو بپرسید.

من فکر می کنم شما باید لیستی از جزئیات مانند اینها را تهیه کنید (یا از پوستر اصلی بخواهید):

  • URL (در صورت امکان)
  • طاقچه یا صنعت
  • خواه سایت شما باشد یا شخص دیگری
  • آنچه برای سایت انجام می دهید (همه چیز ، فقط SEO ، طراحی وب ، هاستینگ و غیره)
  • در صورت استفاده از سیستم مدیریت محتوا (Blogger ، دروپال ، جوملا و وردپرس معروف ترین هستند)
  • از چه نوع میزبانی استفاده می کنید (سرور اختصاصی ، میزبانی مشترک ، حساب میزبانی ابری مقیاس پذیر ، میزبانی رایگان)
  • چه سرور وب در حال اجرا است (Apache ، NGinx ، IIS ، سایر موارد)
  • چه وضعیت خاص منجر به درخواست کمک شد

این یک لیست کوتاه است و ممکن است بیشتر از آنچه بیشتر سؤال ها نیاز دارند باشد.

اولین کاری که من وقتی به سایت شخصی نگاه می کنم

صرف نظر از این که من در تماس با چشم انداز خدمات SEO هستم یا به کسی در یک گروه گفتگوی آنلاین کمک می کنم ، اولین کاری که من پس از دریافت آن URL دریافت می کنم بارگذاری سایت در مرورگر من است. می خواهم ببینم چقدر سریع است.

در میان بسیاری از اضطراب های غیر ضروری و مورد احتیاط که مردم امروز در بازاریابی وب سهیم هستند ، “چگونگی افزایش سرعت وب سایت من” است. بیشتر وب سایتها به اندازه کافی سریع برای Google هستند. من کاملاً از افرادی که آمارهای مربوط به من را نقل می کنند ، ناراحت هستم که من جزو اولین کسانی بودم که با بازاریابان وب پیدا کردم و به اشتراک گذاشتم. بله ، من می دانم که کاهش زمان بارگذاری صفحه به اندازه 3 ثانیه می تواند فروش را بهبود بخشد. اما شما آمازون یا eBay نیستید. شما لازم نیست که 0 ثانیه از زمان بارگذاری صفحه خود را تراشید ، زیرا آنها را زیر 3 ثانیه می گیرید.

بنابراین اگر من می توانم نگران سرعت سایت را برطرف کنم ، این کار را در اسرع وقت انجام می دهم. مجبور شدم بیش از چند نفر از مشاغل “سایت من به اندازه کافی سریع نیست” صحبت کنم. برخی افراد سریعترین سایتهای اینترنتی را می خواهند و مایل هستند مایل اضافی را طی کنند. اما برای اکثر صاحبان مشاغل یک بار صفحه شما در 3 ثانیه یا کمتر در تلفن هوشمند بارگیری می شود ، در مورد بهینه سازی سرعت صفحه هستید.

* => آنچه بازدید کننده پس از بارگیری صفحات مشاهده می کند بسیار مهمتر است.

به طور باورنکردنی ، امروزه بیشتر شرکت های طراحی وب ، طراحی سایت کاملاً بی فایده (و فروش) می کنند. من اغراق آمیز نیستم. هرچه وب را مرور کنم و از وب سایتهای “جدید” یا به تازگی بازسازی شده دیدن کنم ، این سایت ها کمتری می کنند. همین امروز یک شرکت طراحی وب در بحث و گفتگوی آنلاین با شماره سرعت صفحه درخواست کمک کرد. اولین فکر من ، قبل از بارگیری سایت در مرورگر من از طریق اتصال فیبر نوری ، این بود که احتمالاً این اتلاف وقت است. اما طول صفحه 2-3 ثانیه طول کشید. و بعد مجبور شدم برای شروع بازی منتظر یک تصویر متحرک (فعال) احمقانه باشم.

تصویر فعال کاری نمی کند بلکه شما را از میان تار و پود عبور می کند ، چندین بار صفحه را تازه می کند.

اگر به پایین صفحه بروید ، فریم های پر کننده مرورگر را مشاهده می کنید که هر یک دارای یک نقل قول تک است. نقل قول ها معادل “ما بهترین شرکت طراحی” هستیم ، “ما در ایجاد تجربه های منحصر به فرد تجربه کردیم” و غیره. چند زن از صفحه نمایش به نظر می رسید که تماس با ما را برای اقدام دارند اما من روی هر چیزی کلیک نکردم.

به طور کلی طراحی وب به فاضلاب کاهش یافته است. اگر من به محض اینکه مرورگر به من چیزی را نشان دهد ، نمی توانم در صفحه شما کاری انجام دهم ، صفحه شما برای من وجود ندارد. سایت شما بی فایده است شما می توانید از من انتظار داشته باشم که آنجا را ترک کنم – بنابراین به منزله سوال نیست که چرا میزان گزاف گویی شما در بحث های آنلاین بسیار بالا است. من فقط به شما گفتم چرا

دلیل اصلی دیگر که می خواهم سایت شما را ببینم

بعد از اینکه نظر خود را در مورد چگونگی طراحی سایت سریع ، آهسته یا بد طراحی کردم ، از ویژگی “مشاهده منبع” مرورگر استفاده می کنم. در عوض برخی از افراد DOM (مدل شیء سند) را بازرسی می کنند – و اگر هزینه وقت من را بپردازید ، من هم این کار را می کنم. وقتی مشاوره رایگان می دهم ابتدا به منبع منبع شما نگاه می کنم.

کد منبع اغلب به من چیزهایی را می گوید که مردم نمی دانند که باید به اشتراک بگذارند ، از جمله:

  • آنچه در سایت CMS منتشر شده است
  • این که آیا فیدهای XML / RSS وجود دارد یا خیر
  • از چه موضوعی سایت استفاده می کند
  • از چه افزایشی یا ماژول SEO سایت استفاده می کند
  • این که آیا ویژگی های “nofollow” در ناوبری داخلی وجود دارد
  • آیا کد مشکوک در صفحه وجود دارد یا خیر
  • ساختار سایت چگونه به نظر می رسد (آیا شامل زیر پوشه ها ، زیر دامنه ها ، اتصالات خارج از سایت است؟)

نگاهی گذرا به بخش HEAD از کد HTML در صفحات مختلف یک سایت (معمولاً 3-5 بسته به آنچه بر روی آن کلیک می کنید) کافی است در مورد اینکه آیا سایت “noindexing” یا “nofollowing” است ، به اندازه کافی به من می گوید ، آیا در صورت انتشار محتوای HTML “استاتیک” یا محتوای “پویا” از طریق Javascript ، و اینکه آیا به صورت صحیح canonicalize صفحات آن (یا استفاده از Hreflang و سایر نشانه گذاری های ویژه) ، از معماری مسطح استفاده می کند.

حدود نیمی از زمان در کد مشکل پیدا می کنم ، گرچه خیلی ها خیلی جدی نیستند. حتی فکر نمی کنم جدی باشند حتی ممکن است مواردی را ذکر نکنم.

من همچنین به پرونده های “robots.txt” نگاه می کنم تا ببینم چه چیزی مجاز نیست و یا کدام عامل کاربر مسدود شده است (در صورت وجود).

بنابراین فکر می کنید مشکل محتوای تکراری دارید

این موضوع چندین بار در هفته مطرح می شود. من نمی دانم که این افراد چه وبلاگ یا آموزش هایی را می خوانند ، اما “محتوای تکراری” مشکل SEO نیست که فکر می کنید آن باشد. یک زمان وجود داشت ، 15 سال پیش ، هنگامی که این مسئله باعث برخی مشکلات شد. اما برای به دست آوردن مجازات (اقدام دستی) برای “محتوای تکراری” ، لازم است تعداد زیادی از وب سایت ها را ضبط کرده و از محتوای آنها برای اسپم کردن فهرست استفاده کنید. حتی در این صورت موتورهای جستجو به احتمال زیاد محتوای کپی واضح را نادیده می گیرند – یا آن را در زیر نسخه های دیگر قرار می دهند.

تنها زمانی که “محتوای تکراری” یک موضوع جستجوگر واقعی برای سایت شما می باشد ، هنگامی که از صفحات شخصی شما پیشی می گیرد.

از طرف دیگر ، شما ممکن است یک مسئله تجربه کاربر داشته باشید. تفاوت بین مشکلات سئو و مشکلات تجربه کاربر ساده است: موتورهای جستجو نسبت به من (کاربر) آمرزاتر هستند. آنها محتوای تکراری شما را فهرست می کنند. اگر بارها و بارها همین موضوع را در سایت شما مشاهده کنم ، ممکن است فقط تسلیم شوم و از بین بروم.

اگر فکر می کنید ، “اما موتورهای جستجوگر تجربه کاربر ما را به ثمر می رسانند” – بله ، من موافقم. اما امتیازدهی آنها در تعیین اینکه کدام صفحات در SERP نشان داده شده اند و ابتدا کدام صفحات نشان داده می شوند ، منجر می شود.

اگر یک وبلاگ منتشر می کنید و نگران محتوای تکراری غیرضروری هستید ، توصیه های من به راحتی خلاصه می شود:

  • فقط برگه های ارسال های خود را در صفحه های بایگانی (“ارسال ها”) منتشر کنید: نویسنده ، دسته ، تاریخ ، برچسب و فهرست های اصلی.
  • در مواردی که صرفاً در والدین خود قرار گرفته اید ، از زیر گروه ها استفاده نکنید.
  • از برچسب ها و دسته ها به همان روش استفاده نکنید (از برچسب ها برای کلمات کلیدی و دسته ها برای موضوعات استفاده کنید)
  • هر صفحه یا برچسب سایت خود را در نوار کناری یا پاورقی خود ذکر نکنید
  • هر صفحه و بایگانی را در فهرست سایت خود در فهرست منوی سایت خود قرار دهید
  • تا حد ممکن کپی دیگ بخار بنویسید (به هر دو متن اصلی بدن و ستون های فرعی و پاورقی)

آن 6 نکته را دنبال کنید و دیگر هیچ مشکلی درباره محتوای تکراری ندارید.

اگر قصد شما از انتشار محتوای منحصر به فرد باشد ، از نظر فنی لازم نیست از روابط پیوندی “متعارف” استفاده کنید. اگر سایت شما از ناوبری آسان استفاده می کند ، فقط باید صفحاتی را که توسط موتورهای جستجو نمایه می شوند ، کانونی سازی کنید.

از طرف دیگر اگر در مقابل اسکرابر ها دفاع می کنید ، ممکن است تعبیه پیوندهای خودکشی کمک کند. ابزارهای قدیمی تر scraper روابط متعارف را تغییر نمی دهند ، بنابراین سایت هایی که با این ابزارها ساخته شده اند ، تمام ارزش تجمیع شده آنها (در صورت وجود) در صفحات منبع خود فرو می روند. اگر واقعاً در مورد اسکرابرها تردید ندارید ، در صورتی که در URL اشتباه باشد ، کمی از کد Javascript را به بخش HEAD اضافه کنید که موقعیت صفحه را بررسی می کند و بارگیری مجدد صفحه متعارف را در زمینه “_top” بارگیری کنید.

داشتن نسخه های تکراری در بایگانی های متعدد در یک وبلاگ یک مشکل SEO نیست. اما اگر فقط یک نویسنده یا یک گروه دارید ، یا اگر بیش از 1 پست در هر ماه منتشر نمی کنید ، یک تجربه کاربری بد ایجاد می کنید. من اغلب آنچه را که احساس می کنم صفحات فهرست بالای منبع را به یک منبع اصلی هدایت می کنم ، هدایت می کنم.

شما نباید از “nofollow” و “noindex” در صفحات خود استفاده کنید

حتی 10 سال پس از توضیح اینکه مت کاتس توضیح داد که مجسمه سازی PageRank همانگونه که افراد نادرست در جامعه SEO می خواستند کار نکنند ، کار نمی کند ، مردم هنوز ویژگی های “rel =” nofollow “را به لینک های داخلی خود اضافه می کنند. آنها امید برای هدایت هر آنچه که مانند صفحه PageRank صورت می گیرد به صفحه مشخصی فقط به مقصد مورد نظر خود منتقل می شوند. اینگونه کار نمی کند از اوایل سال 2008 کار نکرده است.

آنچه گوگل انجام می دهد این است که به تمام لینک های موجود در صفحه نگاه می کند ، مقدار صفحه پیوند مانند را با آن تعداد لینک تقسیم می کند ، و سپس آن را فقط از طریق لینک هایی که از ویژگی “nofollow” استفاده نمی کنند ، عبور می کند. شما چیزی را حفظ نمی کنید ، آن را حفظ یا حفظ نمی کنید. وقتی از صفات “nofollow” استفاده می کنید ، به معنای واقعی کلمه از مقادیر مشابه PageRank خود صرفنظر می کنید.

* => و اکنون مردم از ویژگی های “nofollow” روشن می شوند پیوندهای کاربردی.

مردم این پیوندها را با عبارات مختلف زیادی توصیف می کنند. دوست داشتم پیوندهای کاربردی وقتی دیدم کسی از آن عبارت استفاده کرده است این پیوندهایی هستند که به شما اشاره می کنند ورود به سیستم صفحه ، سبد خرید صفحه ، حسابهای رسانه های اجتماعی و غیره. غالباً حتی نمی دانید این پیوندها از “nofollow” استفاده می کنند. آنها غالبا توسط توسعه دهنده های مضمون ، سیستم های مدیریت محتوا یا افزونه های SEO اضافه می شوند.

واقعاً جای نگرانی نیست موتورهای جستجو مانند بینگ و گوگل روشهایی برای تنظیم مقدار مورد نظر خود پیدا می کنند می توانست یا ممکن در قدیم به پیوندها اختصاص داده شده اند. با توجه به صفحه ای با 100 پیوند ، یک موتور جستجوی مدرن ممکن است برخی از این پیوندها را فقط به دلیل روشی که از آنها استفاده می شود ، بیشتر از سایرین ارزشیابی کند.

نه شما و نه هیچ راهی نداریم که بدانیم چه موقع یا چگونه این تعدیل ارزش اتفاق می افتد. هیچ ابزار SEO نیز وجود ندارد که بتواند به شما بگوید.

جای نگرانی نیست و من به ندرت وقتی آنها را می بینم به این نوع از خصوصیات “nofollow” اشاره می کنم (معمولاً فقط در مورد آنها صحبت می کنم وقتی شخص دیگری پیشنهاد کرد یا از آنها پرسید که آیا مشکلی دارند).

* => بسیاری از افزونه های SEO به شما می گویند صفحات اشتباه را “noindex” کنید

اگر همیشه افزونه SEO بنویسید ، با همان مسئله ای مواجه خواهید شد که توسعه دهندگان فعلی باید با آن سر و کار داشته باشند: برای اکثر تنظیمات باید یک مقدار پیش فرض را انتخاب کنید. برخی ، شاید همه توسعه دهندگان افزونه SEO تمایل دارند به طور پیش فرض URL های “noindex” را به بایگانی (یا صفحه بندی شده) اضافه کنند. آنها به شما نمی گویند که این برای SEO ضروری است. اگر این هدف آنها باشد ، آنها اشتباه ، ساده و ساده هستند.

موتورهای جستجو ممکن است با استفاده از بخشنامه “noindex” پیوندها را در صفحات خزیده و دنبال کنند. در یک وبلاگ ، این می تواند بوسه مرگ برای محتوای قدیمی شما باشد ، که بخش اعظم آن فقط با آن URL های بایگانی مرتبط است.

شما باید درک کنید که وبلاگ شما چه کاری انجام می دهد و تصمیماتی آگاهانه درباره آنچه باید از “noindex” استفاده کند ، اتخاذ می کنید. من دستورالعمل های “noindex” را در طول سال به صفحات اعمال می کنم ، اما هرگز به پلاگین های SEO اجازه نمی دهم که برای من تصمیمی بگیرند.

برخی از مضامین نیز این کار را انجام می دهند. وقتی برای اولین بار مضمونی را در یک سایت نصب می کنید ، باید گزینه های آن را جستجو کرده و کد منبع را مشاهده کنید. درک کنید که چه چیزی تولید می کند.

به جای خزیدن وب سایت ها ، این کار را انجام دهید

اکثر مردم در صنعت سئو اکنون خزندگان را علیه وب سایتها اداره می کنند. بسیاری از دلایل خوب وجود دارد که انجام این کار ، به ویژه برای یک حسابرسی SEO. اینجا تنها تعداد کمی از آنها هستند:

  • شما سرور را تنظیم می کنید
  • خزندگان جستجوگرها صفحات یتیم را از دست نمی دهند
  • این یک روش ناکارآمد برای یافتن مشکلات SEO ساده در سایت است
  • آنها گزارش های تجزیه و تحلیل سمت سرور را خراب می کنند
  • آنها ممکن است تمام منابع جاوا اسکریپت را که باید انجام ندهند (اگر انتظار دارید یک خزنده انجام دهد)

به گفته این ، خزندگان سئو از این طریق به شما کمک می کنند:

  • آنها پیوندهای شکسته پیدا می کنند
  • آنها بسیاری از نشانه گذاری های استاندارد را بررسی می کنند
  • آنها درختان URL ایجاد می کنند

در حالت ایده آل می خواهید از انعطاف پذیری برای استفاده از خزنده استفاده كنید اما اگر مجبور شدم یك راه یا راه دیگر را انتخاب كنم ، همیشه ابزارهای CMS را بر خزیدن یك سایت ترجیح می دهم. صادر کردن لیستی از URL های منتشر شده از اکثر سایتها در هیچ زمان دیگری لازم نیست. تمام صفحات یتیم را از این طریق دریافت خواهید کرد. و اگر تنظیمات CMS ، موضوع و افزونه / ماژول را مرور می کنید ، خواهید دید که “برای SEO انجام می شود”. لازم نیست منتظر یک خزنده یا منابع سرور مشتری باشید.

کار با لیست های صادر شده URL کارآمدتر است ، داده های کاملی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد در صورت تصمیم گیری در مورد خزیدن یک سایت ، آنچه را که می خواهید برای خزیدن انجام دهید ، اولویت بندی کنید.

نتیجه

ما مقالات زیادی را در خبرنامه حق بیمه نظریه سئو درباره نحوه یافتن ، تشخیص و حل مشکلات وب سایت به اشتراک گذاشته ایم. شرمنده نیستم که بگویم وب سایتهای زیادی را در طی این سالها شکسته ام. اما گاهی اوقات موضوع یا افزونه سایت را خراب می کند. بعضی اوقات کاملاً چیز دیگری است. چند سال به هنگام تلاش برای بارگیری یک صفحه ، نتیجه “ERR_NO_RESPONSE” را دریافت کردم. بعد از ساعت ها بازنویسی صفحه و جستجوی راه حل ها در وب ، با مشکل روبرو شدم: متن زیادی را در DIV جاسازی کردم. چگونه می توانید مسئله ای مانند آن را طبقه بندی کنید؟

وقتی من و رندی ری شروع به کار در سایت مشتری جدید می کنیم این مراحل و دیگران را طی می کنیم تا درباره نحوه انتشار سایت اطلاعات بیشتری کسب کنیم. ما از مشتری ها اطلاعات زیادی می خواهیم. غالباً آنها نمی توانند هر آنچه را که می خواهیم ارائه دهند. یکی از مواردی که امیدواریم مشتریان Reflective Dynamics از بین بروند ، احساس افزایش نیاز به آن است دانستن اینکه سایتهایشان چه کاری انجام می دهند.

اگر نمی دانید کد HTML چیست یا صفحات چگونه به هم وصل می شوند ، ارائه دهنده سئو شما باید این جزئیات را به صورت غیرمستقیم برای شما توضیح دهد. صاحبان مشاغل فرصت یادگیری کد HTML را ندارند ، اما باید درک کنند که این کار را برای سایت هایشان انجام می دهد.

با همین اشاره ، هرکسی که وظیفه مدیریت سئو را برای یک سایت به عهده بگیرد ، باید در هنگام درخواست کمک ، حداکثر اطلاعات را ارائه دهد. هر سایتی متفاوت است و نباید تصمیمات SEO خود را بر اساس محبوب ترین پاسخ ها در مباحث بازاریابی وب قرار دهید. بسیاری از اوقات محبوب ترین پاسخ ها اشتباه یا ناقص است.

آیا مقالات بیشتری مانند این مقاله می خواهید؟

این موارد را بررسی کنید:

10 دقیقه سئو: کاری که همه باید انجام دهند و تقریباً هیچ کس انجام نمی دهد

چگونه حسابرسی و تحقیقات بک لینک شما ناکام است

مدیریت اولیه خزیدن برای SEO



Source link

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چگونه وب سایتهایی مانند مایکل مارتینز را تجزیه و تحلیل کنیم – نظریه SEO”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *