بهترین تعداد Word برای Google چیست؟ [Updated for 2019]


آیا سؤال کرده اید که تعداد کلمات عالی برای پست وبلاگ یا صفحه فرود چیست؟

با گذشت سالها ، این تعداد هدف متحرک بوده است.

بیست سال پیش توصیه می کنم که هر صفحه حداقل 250 کلمه باشد.

در آن زمان ، مردم 250 کلمه را “محتوای خیلی زیاد” در نظر می گرفتند. مردمی شکایت داشتند: “خوانندگان از آن خوششان نمی آید.” “من نمی خواهم این کلمات زیادی در صفحه من باشد.”

من ، چطور همه چیز تغییر کرده است

در اینجا راهنمایی (بسیار) کلی شمارش کلمه برای سال 2019 آورده شده است:

  • برای محتوای صفحه فرود ، حداقل تعداد کلمات 350 کلمه را توصیه می کنم.
  • اگر شما در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستید که می خواهید موقعیت کنید، حداقل (در بیشتر موارد) 500 کلمه خواهد بود.

چرا هیچ قانون سخت و سریع وجود ندارد؟ شمارش واقعی “بهترین” کلمه برای صفحه یا صفحه فرود بستگی دارد زیاد عوامل. من به زودی در مورد آنها صحبت خواهم کرد و نمونه هایی از آن را نشان خواهم داد.

با گفتن این نکته ، بسیاری از شرکت ها فکر می کنند که “کپی کوتاه تر بد است.”

چرا اینقدر کلمات؟

از آنجا که افرادی که محتوا را می نویسند ، فکر می کنند تنها راه برای گرفتن موقعیتهای جستجو است. اگر نسخه طولانی تر است ، باید بهتر باشد – درست است؟

بنابراین ، این برای تولید کنندگان محتوا چه معنی دارد؟ آیا سن نسخه کوتاه مرده است؟ آیا Google محتوای طولانی را پاداش می دهد؟

خوب … نه واقعاً

لازم نیست هر بار 5000 کلمه بنویسید. در عین حال ، کپی طولانی تر دارای مزایای خاص SEO است.

من درمورد اینکه این به معنی تولید کنندگان محتوا و چگونگی تشخیص بهترین کلمه برای ارسال های شما است ، صحبت خواهم کرد. اما در مرحله اول ، من باید این را از حالت خارج کنم …

بیایید در مورد موضع گوگل درباره شمارش کلمات صحبت کنیم

جان مولر گوگل در آگوست 2019 گفت که “شمارش کلمات عامل رتبه بندی نیست.”

هیچ پری کلمه جادویی وجود ندارد که تعداد کلمات شما را مرور کند و صفحه شما را متناسب با آن قرار دهد. رتبه دهندگان کیفیت Google هیچکدام از واژه های.single. را حساب نمی کنند.

در حقیقت ، گوگل همچنین گفته است که تعداد کلمات نشانگر محتوای با کیفیت نیست.

این خبر خوب است – تولید کنندگان محتوا مجبور نیستند هر بار که می نشینیم بنویسیم ، محتوای طولانی را ایجاد کنیم.

ما می توانیم مقدار مناسب محتوا را بنویسیم که سؤال کاربر را برآورده کند و پاسخی را که او میخواهد ارائه دهد.

اما (زیرا همیشه در SEO “” اما “وجود دارد …)

Google ممکن است موضع رسمی شمارش کلمات را نداشته باشد ، اما تحقیقات نشان می دهد که کپی طولانی تر می تواند موقعیت بهتری داشته باشد.

آخرین تحقیق برای شمارش کلمات چیست؟

یک مطالعه 2017 توسط ahrefs نشان داد که میانگین صفحه رتبه بندی شماره 1 در حدود 1000 کلمه کلیدی مرتبط نیز قرار می گیرد – این چیزی است که محتوای فوق العاده کوتاه نمی تواند انجام دهد.

در یک تحقیق در سال 2018 ، ahrefs دریافتند که کپی طولانی تر جای بهتری دارد:

HubSpot ، در پست 2017 خود ، نوشت: پست وبلاگ آنها نقطه شیرین 2500 کلمه است:

یک مطالعه مشترک توسط BuzzSumo و برایان دین دریافتند که محتوای فرم طولانی نسبت به پست های کوتاه وبلاگ پیوند بیشتری می یابد:

این نشان می دهد که محتوای فرم طولانی مزایایی دارد. این موقعیت برای کلید واژه های بیشتر قرار می گیرد و پیوندهای بهتری را نسبت به برادران با نسخه کوتاهتر به دست می آورد.

ویولا اوا در مقاله ژورنال موتور جستجو در سال 2019 این موضوع را مورد بحث قرار داد. او را گرفت:

مسیر رسیدن به موفقیت به نظر می رسد:

  • محتوای طولانی تر به پیوندهای بیشتری منجر می شود.
  • پیوندهای بیشتر منجر به رتبه بندی بهتر (و ترافیک ارگانیک بیشتر) می شوند.

به نظر می رسد آنچه که می تواند وب سایت را رتبه بندی کند ، به اندازه خود طول محتوا نیست (اگرچه مطمئناً به رقابت با نتایج صفحه 1 کمک می کند) ، اما اولاً میزان پیوندهای صفحه دریافت شده است. راهنماها ، آسمان خراش ها ، صفحات ستونی و مراکز محتوا جالب ترین اهداف پیوند را تشکیل می دهند.

این منطقی است. به خصوص وقتی در نظر بگیرید که بیش از 91 درصد از محتوا هیچگونه ترافیکی از Google دریافت نمی کند. هیچ یک. نادا 91 درصد آخ.

آیا جای تعجب نیست که چرا شرکت ها فکر می کنند فرم بلند تنها راه پیش روی است؟

ولی…

آیا همیشه باید کپی با فرم طولانی بنویسید؟ نه

محتوای کوتاه تر می تواند و می تواند موضع گیری کند.

به عنوان مثال ، صفحه با موقعیت بالا برای پرس و جو [how to brew black tea] 798 کلمه است این هنوز کلمات زیادی است – اما این صفحه نتیجه شماره یک دارد و موقعیت صفر

نتیجه برتر برای [how to restart a Fitbit versa] نادر است 94 کلمه:

به یاد داشته باشید پیوندی را که قبلاً در Google قرار داده ام پیوند دارد؟ این مقاله فقط 171 کلمه طولانی است و در جایگاه شماره دو برای [google quality rating guidelines].

بنابراین ، قانونی سخت و سریع وجود ندارد.

چگونه نویسندگان SEO باید بهترین تعداد کلمات را تعیین کنند؟

پاسخ شما: از تعجب «آنچه Google می خواهد» استفاده کنید و به خواننده خود متمرکز شوید.

طول محتوا باید بستگی داشته باشد در جستجوی کاربر و آنچه خواننده شما باید ببیند.

یعنی:

قبل از شروع نوشتن ، تحقیق در مورد برخی تحقیقات رقابتی انجام دهید.

نوشتن SEO بیشتر از انتقال کلمات کلیدی به محتوا است. در دنیای امروز ، شما همچنین باید از رقابت های برتر 10 خود استفاده کنید. مواردی که باید به دنبال آن باشند عبارتند از:

  • چگونه سایتهای دیگر به محتوا نزدیک شده اند؟
  • آیا پست های آنها فیلم ها ، گرافیک ها یا لیست هایی را ارائه می دهد؟
  • چه چیزی صفحه آنها را به صفحه اقتدار تبدیل می کند؟
  • آیا این صفحه به سایت های معتبر دیگر پیوند دارد؟
  • نویسنده کیست؟ آیا آنها یک متخصص شناخته شده در حوزه خود هستند؟

این کلید برای کپی کردن صفحه 10 بالا نیست. با این حال ، هوشمند است که ببینید موقعیت در حال حاضر چیست. با این روش می توانید یک استراتژی نوشتن تهیه کنید و محتوای خود را حتی بهتر کنید.

فرضیات خود را از پنجره بیرون بیاورید.

یکی از بزرگترین چالش های مربوط به نوشتن SEO ، برخورد با افرادی است که “فقط می دانند” چه چیزی برای خوانندگانشان مؤثر است – اما آنها از داده های خود عقاید خود را تهیه نمی کنند.

به عنوان مثال ، بسیاری از نویسندگان فکر می کنند که صفحات فروش باید کوتاه باشد (زیر 250 کلمه) زیرا “خوانندگان نمی خواهند پیمایش شوند.”

با این حال ، شرکت ها کپی فروش طولانی را در تمام مدت ایجاد می کنند. و کار می کند

به عنوان مثال ، این صفحه محصول از بروکستون بیش از 688 کلمه طول دارد. این صفحه فروش HubSpot دارای بیش از 1300 کلمه است.

به علاوه ، نیل پاتل دریافت که کپی در فرم طولانی جای بهتری دارد ، بعلاوه نرخ تبدیل بالاتری و منجر به کیفیت بهتر را نیز فراهم می کند.

کپی طولانی می تواند واقعاً دستپاچه شود و از نظر بصری قریب به اتفاق باشد. اما ، در مورد هر صفحه ضعیف نوشته شده صحیح است. همانطور که ست گودین می گوید ، “خواهش می کنم ، چیزی طولانی به من بدهید (اما ارزش آن را برای وقت من بگذار.”)

به تجزیه و تحلیلهای خود شیرجه بزنید و در داده ها بپیچید.

نویسندگان SEO دیگر نمی توانند تحلیلی را نادیده بگیرند. داده ها برای نادیده گرفتن بسیار خوشمزه ، ارزشمند و جذاب هستند. کنسول Google Analytics و Search اطلاعات عمیقی را که باید بدانید ارائه می دهد. و همیشه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به راه حل های تخصصی مانند Serpstat ، ahrefs یا SEMrush شیرجه بزنید.

تجزیه و تحلیل به شما خواهد گفت:

  • محبوب ترین پست های شما چیست؟
  • کدام پست ها موقعیت های عالی Google را کسب می کنند – و کدام یک از آنها نادیده گرفته نمی شوند؟
  • کدام پست ها موقعیت یابی می کنند؟
  • نرخ گزاف گویی شما چیست؟

اگر به صورت رایگان سرمایه گذاری می کنید ، نترسید از مشتریان خود اطلاعات تجزیه و تحلیل خود را بخواهید. داده ها به شما کمک می کنند تا بهتر کار کنید – و چگونگی بهتر کردن استراتژی محتوای SEO آنها.

به همان اندازه که لازم است بنویسید – و نه یک کلمه بیشتر.

گودین ممکن است روزی یک پست 150 کلمه بنویسد و روز بعد 1500 کلمه ارسال کند. و این خوب است در هر صورت ، تعداد کلمات وی نشانگر این است که چقدر طول می کشد تا نقطه نظر او – و نه بیشتر.

“پر کردن” صفحه فقط برای پاسخگویی به نیازهای خاص برای شمارش لغات ، برای خوانندگان شما وحشتناک است و به افزایش رتبه Google شما کمک نخواهد کرد. بعلاوه ، از آنجا که ما دیده ایم که کپی کوتاهتر هنوز هم می تواند جای خود را بگیرد ، هیچ درصدی برای اضافه کردن محتوای بیشتر “فقط در صورت” وجود ندارد. در عوض ، روی پاسخ دادن به سؤال متمرکز شوید.

سرانجام ، هنگام نوشتن نسخه ، در مورد این موضوع فکر کنید:

  • آیا همه چیز ممکن را گفته ام؟
  • آیا بر همه اعتراضات غلبه کرده ام؟
  • آیا من محصول یا خدمات را به نمایش گذاشته ام؟
  • آیا استفاده از کلید واژه یکپارچه است؟
  • آیا کپی مرحله تبدیل بعدی را تشویق می کند؟
  • آیا با خواننده خود در ارتباط بوده ام؟

اگر پاسخ شما “بله” است ، شما کار خود را انجام داده اید.

به همین سادگی.

(توجه: این پست در ابتدا 11 سال پیش اجرا شد! وای! از آن زمان خیلی تغییر کرده است.)

اکنون می توانید آخرین نکات مربوط به نوشتن SEO را که مستقیماً به صندوق ورودی خود ارسال شده است ، دریافت کنید. امروز در خبرنامه SEO Copywriting Buzz ثبت نام کنید.

اگر این پست را دوست دارید ، شاید به این موارد علاقه مند باشید!



Source link

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بهترین تعداد Word برای Google چیست؟ [Updated for 2019]”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *