آیا حجم جستجوی بزرگتر همیشه بهتر است؟


بیایید یک بازی کنیم!

بیایید بگوییم که شما یک نویسنده مستقل مستقل و متخصص در محتوای دارویی هستید.

کدام یک از کلید واژه ها برای هدف گذاری بهتر است؟

  • عبارت [freelance copywriter] با 1900 جستجو در ماه.
  • عبارت [freelance pharmaceutical copywriter] با 10 جستجو در ماه.

جواب شما چیست؟

در نگاه اول، [freelance copywriter] به نظر می رسد گزینه بهتر است. از این گذشته ، تقریباً بین 2،000 جستجو در ماه و … 10 تفاوت زیادی وجود دارد.

اما آیا این بدان معنی است [freelance copywriter] آیا کلمه کلیدی بهتر برای انتخاب خواهد بود؟

جواب منفی. نه با یک شوت از راه دور.

چرا؟

بیایید به نتایج جستجوی Google بپردازیم و این موارد را تجزیه کنیم …

اما چرا حجم جستجوی بزرگتر بهتر نیست؟

میدونم میدونم. شما در هر ماه 1900 جستجو مشاهده می کنید و بزاق را شروع می کنید. این یک مقدار زیادی از ترافیک جستجو است. چه کسی نمی خواهد همه آن ترافیک … و موارد دیگر را بخواهد؟

اما ، آیا این یک هدف هوشمندانه است؟ در این حالت … نه

به همین دلیل …

ابتدا ، جستجو را انجام می دهیم [freelance copywriter].

  • هشت مورد از 10 نتیجه برتر ، اطلاعاتی است و به سمت افرادی هدایت می شود که به عنوان یک انتخاب شغلی به نویسندگی مستقل مشغول هستند (به عنوان مثال ، “چگونگی تبدیل شدن به یک نویسنده مستقل مستقل”.)
  • دو نتیجه دیگر؟ کار کردن

وقتی اکثر لیست های 10 کشور برتر را می بینید که پر از نتایج اطلاعاتی با هدف کاربر کاملاً متفاوت است – این اصطلاح به شما کمک نمی کند.

به خصوص وقتی تصور می کنید که آینده نگرها همان نتایج جستجوی اطلاعاتی را مشاهده می کنند و جستجوی آنها را مطابق با آن اصلاح می کنند.

از این گذشته ، آنها نمی خواهند اطلاعاتی در مورد چگونگی شروع کار حرفه ای نویسندگی آزاد داشته باشند.

آنها می خواهند یک فریلنسر پیدا کنند. مثل تو.

بنابراین ، اجازه دهید نگاهی بیاندازیم [freelance pharmaceutical copywriter]. مطمئناً ، حجم جستجو بزرگترین نیست (10 جستجو در ماه در مقابل 1900.)

هنوز چشم اندازهای تایپ در این عبارت جستجو هستند بسیار هدفمند. و این نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید.

در این ماه فقط 10 جستجو وجود دارد – اما ، این 10 نفر هستند به دنبال کسی مثل شما هستم

وقتی Google را جستجو می کنم [freelance pharmaceutical copywriter]، من برخی از نتایج اطلاعاتی را می بینم – و ، می بینم که سایت های رقیب نوشتن نیز با یکدیگر رقابت می کنند.

بنابراین بله ، این کلید واژه نگهبان است.

“اما هدر – فقط TEN جستجو می کند؟ اصطلاحات مثل این چطور ارزش وقت من را دارند؟ “

من آن را دریافت کردم حرفی که می زنم خلاف واقع است

به یاد داشته باشید کلمه کلیدی است بسیار هدفمند. تنها زمانی که شخصی چیزی شبیه به آن را تایپ می کند [freelance pharmaceutical copywriter] اگر آنها به دنبال… هستند. شما آن را دریافت کرده اید… نویسنده دارویی که مستقل است.

شما در حال تلاش برای قرار دادن برای یک کلید واژه رقابتی با یک هدف کاربر کاملاً متفاوت نیستید.

شما بر روی اصطلاحات کلیدی اصلی که مخاطبان مورد نظر شما در Google تایپ نمی شوند ، توجه نمی کنید.

شما روی آنچه کار می کند تمرکز می کنید – حتی اگر این شماره های جستجوی خواننده تیزهوش نیستند.

کامل.

آیا برای سایت های B2B می نویسید؟

مسئله حجم جستجوی کم را مشاهده خواهید کرد همیشه.

Heck ، شما حتی برای برخی از جستجوهای کلید واژه ها “حتی نتیجه ای پیدا نکردید” را خواهید دید – حتی وقتی این یک اصطلاح رایج در صنعت است که هنگام وارد کردن آن به Google ، صفحات مربوطه را برمی گرداند.

این طبیعی است. این اتفاق می افتد زیرا اصطلاحات جستجو ، معدود جستجو را مشاهده می کنند ، آنها در ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نشان داده نمی شوند.

این بدان معنا نیست که آنها شرایط بدی هستند. آنها فقط … بی نظیر هستند.

فقط بخاطر بسپار که اهمیت هر بار حجم جستجو را کاهش می دهد.

در حقیقت ، تمرکز روی ویژگی های keyphrase (و قصد کاربر) می تواند یکی از دشوارترین موارد برای یک استاد نویسنده جدید SEO باشد. به خصوص وقتی شماره های جستجوی زیاد تماس می گیرند.

شما چی فکر میکنید؟

آیا مشتریانی دارید که از شما بخواهند برای یک عبارت جستجوی بدون هدف ، آنها را به نتیجه 10 برتر تبدیل کنید؟ آیا شما شخصاً در دام “حجم جستجوی بزرگتر بهتر است” قرار گرفته اید؟ (خوب است – برای خیلی از افراد اتفاق می افتد.) یک نظر بگذارید و به من اطلاع دهید!

اگر این پست را دوست دارید ، شاید به این موارد علاقه مند باشید!



Source link

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آیا حجم جستجوی بزرگتر همیشه بهتر است؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *